Nasvidenje blogarji

Moja blogarska zgodba se je začela v decembru leta 2007. Med blogarje sem sodil približno pol leta, zdaj pa vam moram na žalost povedat, da se od bloganja poslavljam. Nisem ravno človek, ki večino časa preživi za računalnikom in igra igrice, preden sem si odprl blog sem pisal knjigo in zato mi ni bilo dolgčas. Ko sem jo končal, sem hotel napisati še eno, imel sem idejo ampak se mi ni dalo. Zdaj ko pa so se začele počitnice in smo otroci končno “svobodni” pa imam že veliko načrtov kako jih bom preživel. Med njimi pa na žalost ni prostora za bloganje. Verjetno ste že opazili, da sem v zadnjih mesecih pisal vse manj. Predvidevam, da je tole moja zadnja objava, ki sem jo napisal, zato se še enkrat zahvaljujem vsem ki ste brali moj blog in svoja mnenja delili z mano.

2 komentarja

  1. Vedno je škoda koncov bloganja. Nisi slab blogar.
    Moj nasvet je da ne nehaš.

Komentiraj